С деца на път… и нов дебют!

с деца на път
Дали сме отново на път? „Къде сте сега?“, както ме питат почти всичките ми познати когато се чуем след известно прекъсване…
Този път сме „на път“ само виртуално, седнали удобно вкъщи, в гореща Испания, която кой знае защо днес реши да провали разходката ни с един топъл дъжд! Което не пречи да си припомня емоциите около многобройните ни пътувания с децата… Каква по-удачна тема, за да направя дебюта си в сайта lifebites.bg, от който получих покана за сътрудничество!
Едно ново начало, което ме радва много като ме връща към любимата „печатна“ журналистика в много добра компания и ми дава възможност да разширя темите, за които обикновено пиша в блога. Без напълно да ме откъсва от тях, разбира се. И така, съвсем в синхрон с ваканционното настроение, ето моите

На път с деца – съвети за оцеляване

 

До нови срещи и в lifebites ! 🙂

 

Прочети още:

На море и на път с близнаци
Европа надлъж и нашир с близнаци

Публикувай коментар