Месото на Кауфланд – прочити, извинения и развитието досега

Неочаквано и за самата мен, постът „Какво има в месото на „Кауфланд?““ събра за по-малко от 2 дни близо 45 000 прочита, над 100 коментара, над 4000 споделяния във Фейсбук и поне десетина из разни информационни агенции и сайтове, като единствените, която се свързаха с мен, за да ме помолят за разрешение да публикуват и посочиха като източник блога, бяха beu.bg, за което им благодаря!

При подобен интерес, съвсем очаквано получих много обвинения, че случаят е скалъпен, че снимката е монтаж,  че съм платена от конкуренцията за антиреклама, че си генерирам трафик за блога, че съм лъжкиня и други още по-лиценеприятни епитети. На всички бих отговорила само, че написаното в блога през годините от съществуването му, говори достатъчно ясно и за него, и за мен като личност.

Обадих се отново на телефона на БАБХ, от където ме уведомиха, че имат срок от една седмица, за да проверят сигнала, а резултатите от проверката мога да получа само на място при тях. Червейчето също трябва сама да занеса в лаборатория и евентуално да платя разходите по изследването. Въобще процедурата е в максимално „улеснение“  на потребителя… нейсе!

Между другото се изразиха различни мнения какво точно е то, май се доближава най-много до червен калифорнийски червей. Какъвто и да е, остава въпросът какво търсеше в месото ни.

В коментарите под поста получих съобщение и от “Кауфланд” България:

Kaufland България декември 14, 2013 в 17:18

Здравейте!

Името ми е Петя Кятовска и съм Ръководител отдел Клиентски маркетинг в Kaufland България.
От тази позиция си позволявам да Ви пиша, тъй като аз отговарям за комуникацията с клиентите.

Видяхме Вашата публикация случайно и бихме искали да се извиним за неприятната ситуация.

Вашето оплакване е много важно за нас и предприехме незабавна проверка по случая.

Бихме искали да се извиним за тази неприятна ситуация лично, ето защо Ви молим да се вържете с нас на имейл service@kaufland.bg или да ни се обадите на безплатния клиентски телефон 0800 12 220 в понеделник.

И ще им изпратя този отговор:

Уважаема г-жо Кятовска,

Благодаря Ви за навременната реакция и за извиненията.

Най-доброто лично извинение за мен и за потребителите на Вашите хипермаркети, ще бъде да следите по-строго за качеството на продуктите, които предлагате.  Да подбирате щателно доставчиците си, да се държите честно и коректно с клиентите си и да въведете в магазините си политики, които им гарантират закупуването на истински пресни, проверени и качествени стоки. Както приляга на една германска верига, макар и на българска почва.

От това ще спечелим всички!

С уважение,

“За близнаците”

Това засега.

11 отговора на “Месото на Кауфланд – прочити, извинения и развитието досега

  1. Pingback: Какво има в месото на “Кауфланд”? | ЗА БЛИЗНАЦИТЕ·

  2. Такива червейчета е внасял в хладилника баща ми, с лично отгледаното от него зеле. При споменаването, отговорът му беше, „нали е еко, химия ли искате да ядете“ 😉 И аз се съмнявам, че е попаднал там с месото.

  3. Този червей как е попаднал в месото? Това е дъждовен червей и е много съмнително да е вирял в месото 🙂 И това месо е било пакитирано нали …. На кои производител е

  4. АЗ ЛИЧНО НЕ КОНСУМИРАМ МЕСО ОТ КАУФЛАНД ОТ ГОДИНА СИ КУПУВАМЕ ЖИВО МЕСО. МНОГОКРАТНО МИ СЕ Е СЛУЧВАЛО ДА КУПЯ РАЗВАЛЕНО ПРЯСНО МЛЯКО ОТ КАУФЛАНД. ЗА 2ЛВ. НЕ МИ СЕ ВРЪЩА ДО МАГАЗИНА ДА СЕ ОПЛАКВАМ (ЖИВЕЕМ ДОСТА ДАЛЕЧЕ И ГОРИВОТО ЩЕ МИ СТРУВА ПОВЕЧЕ). И МЛЯКО СПРЯХ ДА КУПУВАМ ОТ ТАМ. В ТЕСТЕНИТЕ ИЗДЕЛИЯ НА БАЛКО СЪМ НАМИРАЛА БУБОЛЕЧКИ, В СОКОВЕТЕ ГУМИЧКИ И ДР. КОНТРОЛ НАД СТОКИТЕ В КАУФЛАНД НЯМА.

    • Ти какво месо си купи за 2 лв. че нещо не мога да се сетя? А относно сока и тестените, какво точно очакваш от кауфланд (или която и да е друга верига), да отварят и прецеждат всяко сокче или да надробят хляба на трохи та да има контрол ли? И не смяташ ли,че на въпросното сокче с гума или тестените на Балко с буболечки можеш да попаднеш и в кварталната бакалия? Щото в посочения от тебе случай опира до контрол при производителя, които няма как да се извършва от Кауфланд.

  5. Хора, четете малко преди да пишете бе. Жената хиляди пъти ви написа, че месото е прясно от витрината на магазина. Това означава. че е пакетирано в найлонов плик точно пред нея. Кой казва, че е живял в месото? Може да е попаднал във витрината преди въобще да се нареди месото вътре, кой знае. При всички положения обаче мястото му не е в плик с месо, Вие как ще го гледате, ако ви изпадне от покупките? Сигурно ще се зарадвате, че си купувате био продукти? Мислете малко, преди да пишете!

  6. Pingback: Хляб наш насущний | Tepavica online·

  7. Нямам никакво намерение да оплювам или да злепоставям труда на служителите в ,,Кауфланд,,! Но трябва да бъдат по-взискателни към доставчиците си.Днес,на 25.09.14г. си купих пилешко бон-филе от димитровградският клон на веригата и,за мое съжаление,установих,че бон-филе има само в горният,видимият за клиента,ред!!! Отдолу някой е решил да сложи пак пилешкото,но от другите части на пилето,месото с по-низка цена! Много неприятно,,,Best Farm,,да правите клиентите си на идиоти !!!

Публикувай коментар