„За близнаците“ с нова „дрешка“

Голяма част от читателите на този блог са напълно наясно защо всяко нещо ми отнема поне двойно повече време. :)  Като добавим и това, че чисто по женски смених всичко отново в последния момент и-и-и … бях почнала да си мисля, че сигурно няма да съм готова поне до Великден с неочакваната пролетна промяна на блога!

Тези от вас, които са посещавали това местенце по-често през последните 2 седмици, сигурно са станали свидетели на опитите и терзанията ми. Но резултатът е налице! Да живее форумът на WordPress, в който добри хора са изписали тонове информация за начинаещи като мен, които в тъмна доба се мъчат със страници, уиджети, HTML, къстъм менюта, слайдъри и стики постове… И аз вече звуча почти професионално, нали?

Надявам се и резултатът да ви допада – разгледайте и пишете!

 

blog new

Публикувай коментар

