Преди 5 години…

Преди 5 години навръх моя и на всички Марии имен ден, усетих за първи път какво е да си майка.  И какво значи да дариш живот. Обичам да си мисля, че датата не е била просто една случайност…
Преди 5 години се появиха на свят основните „виновнички“ и за този блог, които вдъхновиха, изпълниха и преобърнаха напълно живота ни. Както всяка майка си спомням невероятно ясно двете топли беззащитни телца, които се свиха върху гърдите ми веднага след раждането. За да не напуснат прегръдките ми и до ден днешен. Най-яркият ми спомен от раждането е свързан именно с този прекрасен момент, в който прегърнах двете си бебета, още топли от топлината на моето тяло. Всяко малко телце можеше да се сгуши в сгъвката на лакътя ми, всяка главичка се побираше в една длан… Пълни ръце и пълно сърце!

Днес тези малки късчета живот тичат, говорят, играят! И на височина са достигнали почти до сърцето ми. Когато ги прегърна и двете ми се струва, че усещам отново трите ни сърца, които бият заедно, както преди 5 години. И както всяка майка си мечтая този миг да продължи завинаги…

4 responses to “Преди 5 години…

Публикувай коментар

