21 март – Международен ден на хората със Синдром на Даун

Преди време бях попаднала на блог на майка на еднояйчни близнаци със Синдром на Даун.  http://caseynconnor12409.blogspot.com/

И ми се иска да споделя нещо написано от нея:

„Преди да се родят Кези и Конър не знаех дали ще мога да се грижа за дете със специални нужди. След като се родиха и ги диагностицираха със Синдром на Даун, разбрах че това не е толкова непосилно и даровете, които получавам са МНОГО повече от трудностите. Всъщност не съм срещала други трудности освен невежеството, с което се сблъсквам от време на време. Синовете ми ме промениха до най-дълбоката ми същност. И затова сега ми се иска да променя света.“

Светът можем да го променим всички!

За четвърта поредна година на 21 март и в България се отбелязва международния ден на хората със Синдром на Даун. Сдружението на родителите на деца с този синдром отбелязва празника с Конференция на тема: „Да дъдем възможност на децата със Синдром на Даун да развият своя потенциал“, на която специалисти от Американската Национална асоциация за детско развитие ще представят основни методи за ранна интервенция и обучение на децата.

Конференцията ще се проведе на 24.03.2012 г. в София, хотел „Царско село“.

За подробности посетете сайта на сдружението или Фейсбук страницата им: http://www.downsyndromebg.com/

 

Публикувай коментар

