66 660 и малко поезия

Настъпващата есен май ме изпълва с меланхолия и събужда в мен отдавна заспали поетични пориви. Може и да е начин да „избия“ нанякъде след напрегнатото ежедневие. Все гледам да използвам оскъдното време, с което разполагам за писане в блога (винаги и само късно вечер!!!), за да мога да дам информация, която по някакъв начин ми се струва интересна и полезна. И всъщност разказвам много малко за моите дни, изпълнени с радости, притеснения и грижи ЗА БЛИЗНАЦИТЕ. 🙂 А именно снимките, случките и преживяванията от всеки ден могат да бъдат интересни и то не само за родителите, връхлетяни от двойно тройно, четворно и дори по-голямо щастие. Това е всъщност и идеята, зад това да правиш блог – от английската дума „weblog“, един вид интернет дневник. Започвам с вчера и днес и си обещавам да пиша в „дневника“ поне веднъж седмично! 🙂

Какво ми се случи тези дни? Две много хубави неща!

  •  Написах стихотворение след сигурно 20-годишна пауза!

Някога, много, много отдавна, пишех стихове. Наскоро, навръх 15-и август (рожден ден на „виновничките“ за този блог и мой имен ден) попаднах съвсем случайно на прекрасния блог на Мария Донева , в който съвсем случайно беше публикуван един много красив стих, написан на 15 август 2007-а година – денят, в който се родиха дъщеричките ми!

15-и август

Оттогава вечер, преди да си легна, си запазвам за „десерт“ блога на талантливата ми съименничка. И в него винаги ме чака нещо хубаво. Снощи прочетох нейния стих:

Вчера си намерих кестен

И тази сутрин в отговор в главата ми изникна:

Аз пък си намерих мида –
ще я сложа на гердан,
за да може цяла зима
лятото да скрия там.

И когато я докосна
в някой зимен ден студен
слънцето оттам ще пръска
своите лъчи за мен!

Пиша това, не за да ви занимавам с личното си творчество, а просто, за да ви покажа колко хубави и вдъхновяващи са стиховете на Мария Донева!

  •  „За близнаците“ регистрира 66 660-я си посетител!

Неочаквано отворих статистиката точно на това число и реших да споделя. Шестиците ме радваха и в училище, благодаря на всички ви, че ми ги дадохте!  😉

Публикувай коментар

